Doprava nad 5000 Kč ZDARMA

Poradenství

Na základě dlouholetých zkušeností v oblasti měření teploty, tlaku, rychlosti a průtoku plynu, analýze spalin, měření emisí a dalších veličin Vám rádi poradíme při výběru najhvodnejšieho měřicího přístroje nebo systému pro Vaše použití. Jsme Vám k dispozici v případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností ohledně měřicí techniky, kterou nabízíme. Naším cílem je Vaše spokojenost s našimi službami. 

Kontaktní osoba pro poradenství a měření:
 
Viliam Demko
tel .: (+421) (0) 907992078
e-mail: demko@meratex.sk 

FAQ - Časté otázky:
 
 1. Poskytujete kalibraci jiných přístrojů než těch, které prodáváte? 
 
Ne. Firma Meratex zajišťuje kalibraci a rekalibraci pro většinu přístrojů, které prodáváme. Konkrétně zajišťujeme kalibraci měřicí techniky značky KIMO Instruments v akreditované laboratoři u výrobce. 
 
2. Jak je to s kalibrací a pravidelnou kontrolou Vámi dodávaných analyzátorů spalin a detektorů plynu? 
 
Provádíme pravidelné kontroly a kalibrace dodávaných analyzátorů spalin a detektorů plynu v pravidelných lhůtách (nejčastěji 1 krát za rok). Součástí služby je zkušební protokol s podrobnými údaji o naměřených a srovnáváno hodnotách. 
 
3. Jaká je dlouhá dodací lhůta pro přístroje, které nemáte na skladě? 
 
Standardní doba dodání zboží, které nemáme na skladě, se liší v závislosti od výrobce. U přístrojů značky KIMO je dodací lhůta obvykle 2-3 týdny, u přístrojů značky SEITRON obvykle 1 týden, při snímačích teploty LIMATHERM 10 dní, emisní a imisní aparatury TECORA na poptávku. 
 
4. Jaká je dodací lhůta zboží, které máte skladem? 
 
Pokud máme objednané zboží skladem a byl objednán do 12:00, jsme ho schopni doručit následující pracovní den. Jako doručovatelské firmu využíváme DPD, která obvykle garantuje v rámci České republiky doručení do 48 hodin od vyzvednutí zásilky. 
 
5. Jak zjistím, že objednávka provedena přes eshop proběhla korektně? 
 
Na Váš email by Vám mělo dojít potvrzení o přijetí objednávky. Pokud nakupujete poprvé, musíte se nejprve zaregistrovat do spotřebitelského klubu a pak následně provést objednávku. Po zpracování objednávky Vás budeme informovat o termínu dodání zboží. 
 
6. Poskytujete i nákup na splátky? 
 
Nemáme zaveden žádný splátkový systém. Možnosti platby jsou: zálohovou fakturou, dobírkou, v hotovosti nebo na základě dohody platba na fakturu s 14 denní lhůtou splatnosti.
Servis bez starostí

Servis bez starostí

Potřebujete poslat přístroj na záruční, pozáruční servis nebo kalibraci? Se službou "Servis bez starostí" šetříme Váš čas a peníze. Podívejte se jak to funguje.